«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Научный кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК
ГККП «Центр детско-юношеского творчества поселка Научный при отделе образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Научный кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК 2024 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2025 жылғы 1 наурыздан – 31 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Научный кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК мемлекеттік мекемесінің  сайтында http://vs0002.shortandy.aqmoedu.kz/.

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2025 жылғы 5 сәуірде «Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Научный кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК сайтында http://vs0002.shortandy.aqmoedu.kz/ ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Научный кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

0

0

0

0

-

 


Текст